вторник, 18 май 2010 г.

Скъпо дневниче,

Днес бях 1-ва смяна. Всичко беше както обикновено:

07:20ч - Дълго кафе и минерална вода.
-Заповядай (говоря му на "ти" след 1-вата година).
Пляяяс!
-Извинявай, може ли да забършеш масата?
"Вода? О, не. Хлебарка. На този не му ли е гадно да чете вестника, с който току-що е размазал хлебарка? На масата!"

07:30ч - Шефа пак е откачил. Дано не ни накара да сменим канала с детските.

07:35ч - Ето ги и най-ранобудните ученици. Две дълги кафета... О, извинете - 2 бири.

12:05ч - От 15 минути не съм сядала! Човек не може спокойно да си изпие кафето от тези клиенти!

12:06ч - Две дълги... оф, две дърти чанти ще пият водка. Дано ми оставят бакшиш...

15:45ч - Още малко и ми свършва смяната!
-Яна, вчера в твоя оборот е имало фалшиви 20 лв. Ще ти ги удържа от заплатата.
"Чудесно ми го сложиха днес..."
Свърших.

Няма коментари:

Публикуване на коментар