сряда, 16 декември 2009 г.

Един кон влязъл в един бар и казал "Аз съм кон" и си излязъл...





Два коня си пасат на една ливада. Единият по едно време казва:
- Айде да ходим малко по-нагоре, защото мисля, че там тревата е по-сочна.
Другият се обадил и казал:
- Млъкни бе, идиот, ние, конете, не говорим.

* * *

Един кон влиза в ресторант и си поръчва две кофи водка и две кофи кола. На другия ден конят пак идва, но си поръчва само една кофа кока кола. Келнерът го пита:
- А, бе, що не си вземеш и водка?
Конят отговаря:
- Защото, днес съм с каруцата.

* * *

- Моят мъж си въобразява, че е кон - оплаква се възрастна жена на психиатър.
- Яде само овес и оня ден си подкова краката. Може ли да го излекувате?
- Лечението му ще изисква много време и ще бъде много скъпо.
- Няма значение. Ние имаме пари. Досега мъжът ми е спечелил три конни състезания.

* * *

В един цирк имало кон, който свири и крава, която пее. След представлението един човек попитал дресьора:
- Как така правите че коня свири а кравата пее?
- Всичко е лъжа, конят свири и пее, а кравата само си отваря устата.

* * *

Лято. Пек. Баир. Каруцар набримчил конска кола нагоре.
- Ебати жегата! - казал конят. Каруцаря учудено извикал:
- ХА! За първи път виждам кон да говори!!
- И аз... - казала каруцата.

* * *

За какво си мечтае една кобила?....За кон на бял принц...

1 коментар: