събота, 22 октомври 2011 г.

Как късам с гаджето. Превод.


Да си останем приятели. ( Всъщност се надявам повече никога да не седнем на една маса,а ако може и да не сме в едно заведение)

Обичам те. Но съм влюбена в друг. (С теб ми е сигурно, но скучно)

Обичам те, но не те харесвам. ( Не мога да те понасям вече)

Вината не е в теб. (Точно в теб е вината, но ми е жал да ти го кажа)

Твърде добър си за мен/ не те заслужавам. (Имам си друг)

Не съм готова за сериозна връзка. ( Не съм готова за сериозна връзка)

Задушаваш ме. ( Стига с тия телефони, тия смс-и)

Влюбена съм най-добрия ти приятел. ( Май обърках човека)

Влюбена съм в най-добрата ми приятелка. ( Май обърках пола)

Искам да си дадем почивка един от друг. ( Не искам да те виждам повече)

Приятелите ти не ме харесват . ( Моите приятелки не те харесват)

Ти вече не си същия. ( Аз вече не съм същата)

Има ли безболезнен начин да се разделиш с някого?

Няма коментари:

Публикуване на коментар